.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

design logo

چگونه یک لوگو مناسب طراحی کنیم؟ طراحی لوگو حرفه ای
صاحبان کسب و کارها هزینه های زیادی را بابت رسانه های تبلیغاتی مصرف می کنند، اما در فرایند طراحی دقت خیلی زیادی به خرج نمی دهند! در ادامه به چند نکته اساسی در طراحی لوگوهای تبلیغاتی خواهیم پرداخت

درس اول : در طراحی خود دقت كنید
و به 3 سوال مهم زیر پاسخ دهید :
1. آیا در طراحی لوگو شما، (بیش از حد) از انیمیشن استفاده شده است؟
اگر این طور است حتماً در فروش شكست می خورید.
2. آیا آرم شركت در آن وجود دارد؟
هیچ كس به آرم شما توجه نخواهد كرد، مگر آنكه مطلب خاصی را به بیننده برساند.
3. آیا تاكید كرده اید كه روی این قسمت كلیك كنید؟
مسلماً مایلید كه بیننده عملی را انجام دهد، نه اینكه تا بی نهایت به تبلیغ شما خیره شود.
حالا كه مطالب اصلی مطرح شد، كمی بیشتر توضیح می دهم.
طراحی لوگو حرفه ای یك اصل كلی و ساده دارد:محتوای تبلیغات باید فقط متن ساده یا لینك به سایت شما باشد. اكثر مردم به این نوع تبلیغات توجه خواهند كرد زیرا هنگامی كه فردی در اینترنت سیر می كند به دنبال مجموعه ای از اطلاعات خاص است و به فكر مشاهده انیمیشن های جذاب یا آرم های هنری نیست. مردم به دنبال اطلاعات مرتبط با موضوع موردنظر خود هستند، پس وظیفه شما همین است:ارائه اطلاعات صحیح به جستجوگران در زمان و مکان مناسب.
به شما اطمینان می دهم كه این كار به حدی ساده است كه احتیاج به هیچ طراحی حرفه ای ندارید و خودتان می توانید یك بنر ساده را طراحی كنید، زیرا هیچ شخصی بهتر از خود شما محصولات و خدماتتان را نمی شناسد. با جملات ساده و گویا آنها را توصیف كنید و شاهد جذب شدن ترافیك و مشتریان مستعد به سایت خود باشید.طراحی لوگو حرفه ای
درس دوم :
1- ایجاد آرم( نشان تجاری)یاایجاد ترافیك
بنرهای تبلیغاتی می توانند با توجه به اهداف مورد نظرتان شما را یاری كنند.
آیا شما به دنبال ایجاد آرم تجاری و معروفیت آن هستید یا تنها مایلید حجم ترافیك سایت خود را در مدت زمان معینی بالا ببرید؟
معروف ساختن نام تجاری در اذهان عمومی، مسلماً مشكل تر است خصوصاً برای شركتهای كوچك یا متوسط. اما اگر بودجه كافی برای این كار در نظر گرفته اید، مشغول شوید.
برای ایجاد ترافیك استفاده از تبلیغات شاید منطقی ترین راه باشد اما اگر بخواهید تعداد زیادی لوگو در سایتهای مختلف قرار دهید متحمل هزینه زیادی خواهید شد، خصوصاً هنگامی كه شما برای كلیك بازدیدكننده روی بنر پول پرداخت می كنید، اما این ورود منجر به فروش نمی شود.
راه عملی تر برای این كار آن است كه 2 یا 3 لوگو در سایتهای مرتبط قرار دهید تا فشار زیادی را از نظر مالی متحمل نشوید.
2- مكان قرار گرفتن بنر
راز موفقیت بنرهای تبلیغاتی در مكان قرار گرفتن آن نهفته است. باید زمان لازم را صرف كنید و محل مناسب را بیابید. سایتهائی را پیدا كنید كه در زمینه مرتبط با شما كار می كنند اما محصولات و خدمات شما را ارائه نمی دهند. بازدیدكنندگان این سایتها مسلماً در همان لحظه به سمت شما جذب خواهند شد. صفحه ورود مشتریان به سایت خود را جذاب طراحی كنید تا بازدید کننده را به ماندن در سایت شما ترغیب نماید.
درس سوم : درست و كامل عمل كنید.
معنای این جمله آنست كه نباید به یك بنر اكتفا كنید. شما باید حداقل 4 تا 6 لوگو با متن ها و اندازه های متفاوت داشته باشید. به این ترتیب این امكان وجود دارد كه همزمان آنها را امتحان كنید و كارآئی هر كدام را بسنجید. هر بنر در مدت زمان خاصی حداكثر تاثیر را روی مخاطبین خود دارد و باید بعد از مدتی تعویض شود. در این صورت شما با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، می دانید كه چه نوع تبلیغاتی تاثیرگذارترند و در ساخت بنرهای بعدی فاكتورهای موفقیت را منظور خواهید كرد. همچنین شما می توانید مكان این تبلیغات را به صورت چرخشی تغییر دهید و تاثیر هر كدام از بنرهای تبیلغاتی خود را در سایتهای مختلف بسنجید.
درس چهارم :
همه چیز را با دقت زیر نظر داشته باشید.
ممكن است بعضی از بنرهای تبلیغاتی در سایتهای معینی بهتر از بقیه عمل كنند. نكته زیر را در نظر داشته باشید، نوع بازدید كنندگان سایت عاملی است كه تاثیر مستقیم بر موفقیت لوگو شما دارد.
اگر بنری در ایجاد ترافیك موثر نبوده ممكن است به یكی از دو دلیل زیر باشد:
• ایراد از طراحی لوگو حرفه ای است.
• ممكن است در آن مكان، افراد به موضوع مورد نظر ما علاقه ای نداشته باشند.
اگر لوگو در كار خود موفق بود، نشاندهنده آن است كه در آن محیط افراد بسیاری به دنبال پیشنهادات ما بوده اند.(پیشنهاداتی که توسط لوگو ما واضح و صحیح به بازدید کننده انتقال یافته است).
اگر تبلیغات شما موفق هستند لازم نیست تغییری در آنها ایجاد كنید.می توانید برای تاثیر بیشتر در فواصل زمانی مختلف بخشهائی را به آن اضافه یا كم كنید و در سایتهای مختلف آنها را امتحان كنید.
استفاده مناسب از بنرهای تبلیغاتی، روشی موثر در بازاریابی محصولات و خدمات شما خواهد بود.اما همانطور كه قبلاً نیز گفته شد"برای انتخاب هر روش یا راه كاری ابتدا احتیاج به بررسی و تحقیق می باشد.در ضمن این بررسی شما در این زمینه حرفه ای و با تجربه خواهید شد. اكنون وقت آن است كه برای استفاده یا عدم استفاده از این روش تصمیم بگیرید.
و توصیه آخر:
هرگز تصور نكنید كه چون این روش دارای مقبولیت عام است پس شما هم باید از آن استفاده كنید بلکه همواره به دنبال روشهای بازاریابی متناسب با تجارت خود باشید.



:: برچسب‌ها: طراحی لوگوی حرفه ای سه بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 2816
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی  (Banner) در ابعاد گوناگون و همچنین فرمت های مختلف ، ترکیبی از تصاویر و متون تبلیغاتی هستند که برای هدایت خریداران از وب سایت های دیگر به صفحه ای خاص( و یا صفحه ی اصلی وب سایت) به کار می‌روند.

در طراحی بنر تبلیغاتی می بایست به چند نکته توجه کرد:

سبک و کم حجم بودن : یکی از مهمترین ویژگیهای یک بنر تبلیغاتی کم حجم بودن آن است . با توجه به سرعت اینترنت و میزان پهنای باند درکشورمان ، باید طوری بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید که اکثر کاربران قادر باشند آن را مشاهده کنند .

جذابیت : جذابیت اولین چیزی است که باعث می شود تا یک کاربر ، یک بنر تبلیغاتی را مشاهده کند .

اگر می خواهیم تا کاربران را به سوی خود جلب کنیم می بایست بنرهای تبلیغاتی جذاب را برایشان به نمایش بگذاریم. خلاقیت را فراموش نکنید . در بین بنرهای ثابت و متحرک ، بنرهای تبلیغاتی متحرک جذابیت بیشتری دارند .طراحی بنر تبلیغاتی

بنرهای متحرک را می توان در دو فرمت swf (فلش) و gif (گیف) طراحی و پیاده سازی کرد . بنرهای فلش چون به صورت انیمیشن های زنده طراحی می شوند ، چشم گیر تر هستند ؛ اما کاربران برای تماشای این نوع بنرها می بایست نرم افزار فلش پلیر را ( افزونه ی آن برای مرورگرهای مختلف ) روی کامپیوتر خود نصب داشته باشند . البته امروزه با توجه به وسعت کاربرد این فرمت نرم افزاری در دنیای مجازی ، اکثر کاربران از این نرم افزار استفاده می کنند.

رنگ بندی مناسب : علاوه بر جلب توجه ، بنری که قصد طراحی آن را دارید ، می بایست زننده نباشد . در غیر اینصورت علاوه بر این که مخاطب را جذب نخواهد کرد ،باعث آزار او و طبیعتاً فرار او از تبلیغات شما خواهد شد ! در این جاست که شما با به کارگیری یک رنگ بندی مناسب ( طوری که در بحث روانشناسی رنگ ها آورده شد ) می توانید از فرار مخاطب جلوگیری کنید .

با توجه به موارد گفته شده اگر زمانی را برای طراحی بنر تبلیغاتی مناسب در اختیار ندارید و یا نمی توانید بنری را متناسب با نیازهای تبلیغاتی خود طراحی کنید ، می توانید به مشاورین گرافیست مراجعه کنید. اشخاص ، تیم ها و وب سایت هایی هستند که خدمات طراحی بنر تبلیغاتی را به کسانی مانند شما ارائه می دهند . برای بنرهای متحرک سناریوی مشخص انتخاب کنید: قرار است چه پیامی را به مخاطبان انتقال دهید؟ این پیام باید در قالبی رسمی و یا طنزگونه بازگو شود؟

اصلا مخاطبان اصلی پیام چه کسانی هستند؟ با پرسیدن سوال هایی از این دست، می توانید یک سناریو برای انتقال پیام تبلیغاتی خود به مخاطبان از طریق بنر تبلیغاتی، بسازید. بنرهای تبلیغاتی متحرک را مانند یک فیلم یا انیمیشن چند ثانیه ای در نظر بگیرید و با توجه به این ذهنیت دست به طراحی آن ها بزنید. سایز مناسب انتخاب کنید: بنرهای تبلیغاتی غالبا در اندازه های استاندارد از پیش تعریف شده طراحی و پیاده سازی می شوند. اندازه های 120 در 120، 120 در 240، 200 در 300، 468 در 60 و... (اندازه ها به پیکسل محاسبه می شوند) برای بنرهای تبلیغاتی مناسب هستند و وب سایت های اینترنتی، مکان های تبلیغاتی خود را بر اساس آن ها در نظر می گیرند. برای داشتن یک بنر تبلیغاتی خوب و مناسب، نیاز نیست در تمامی اندازه های استاندارد (و غیر استاندارد!) بنر طراحی کنید. فقط کافی است تا اندازه هایی که می توانید پیامتان را در آن به خوبی به مخاطبینتان منتقل کنید انتخاب و از آن ها استفاده کنید. گرافیست ها قاعدتا اهل کسب و کار نیستند: (!) موارد مورد نظر خود و مورد نیاز طراحان برای پیاده سازی را به صورت کامل در اختیار آن ها قرار دهید.

قرار نیست یک طراح کاملا یا تا حد زیادی به جای شما فکر کند. البته هر کسی در هر کاری نیاز به مشورت دارد و در این موضوع شکی نیست؛ اما همیشه به این موضوع توجه کنید که هر کسی که در موضوعی تخصص و مهارت دارد، لزوما یک مدیر کسب و کار نیست! پس همه چیز را به آن ها واگذار نکنید. تصاویر مناسب انتخاب کنید: یکی از مهمترین اجزای انتقال پیام در بنرهای تبلیغاتی، تصاویر هستند. پس به یاد داشته باشید که باید بهترین تصاویر را برای انتقال هرچه بهتر پیامتان انتخاب کنید. برای اینکار می بایست پیامتان را تا حد ممکن برای خود شفاف کنید. گاهی یک تصویر می تواند بیشتر از هر نوشته ای، پیام مورد نظر شما را به مخاطبان منتقل کند. سعی کنید از افراد مختلف برای انتخاب تصاویر کمک بگیرید. از آن ها بخواهید تا به شما بگویند آیا تصاویر انتخاب شده تان می توانند پیام مورد نظرتان را انتقال دهند؟

 



:: برچسب‌ها: طراحی بنر تبلیغاتی فلش ,
:: بازدید از این مطلب : 2793
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
خانه / اخبار / قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

 

پارس کلوپ :

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

درختان قدیمی چنار خیابان ولیعصر حال و روز خوشی ندارند.

 

روند خشک ‌شدن درختان خیابان ولیعصر سال‌هاست وجود داشته و از مرز هشدار گذشته است. چنارهای خیابان ولیعصر شناسنامه دارند و نمی‌توان به راحتی سایر درختان این شهر را که بی‌صدا قطع می‌شوند از بین برد. شهرداری تهران برای چندمین بار شروع به قطع چنارهای خیابان ولی عصر نموده است.

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ! + تصاویر

قطع درختان خیابان ولی عصر

 



:: برچسب‌ها: قطع درختان خیابان ولیعصر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 2466
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
خانه / اخبار / عکس/ جا مانده از شهید مدافع حرم

عکس/ جا مانده از شهید مدافع حرم

 

پارس کلوپ :

آدم‌ها وقتی از عزیزی دور هستند تصویرش را در جیب‌شان می‌گذارند تا هر وقت که دلتنگی اذیت‌شان کرد یا خواستند قوت قلبی بگیرند با لحظه ای نگاه کردن به آن عکس دلشان قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، آدم‌ها وقتی از عزیزی دور
هستند تصویرش را در جیب‌شان می‌گذارند تا هر وقت که دلتنگی اذیت‌شان کرد
یا خواستند قوت قلبی بگیرند با لحظه ای نگاه کردن به آن عکس دلشان قرار
بگیرد.

 

این عکس که تصویر حاج قاسم سلیمانی در کنار مقام
معظم رهبری را نشان می‌دهد همان عکس عزیزی است که در جیب شهید مدافع حرم جا
ماند و پس از شهادتش آغشته به خون شد.

عکس/ جا مانده از شهید مدافع حرم



:: برچسب‌ها: عکس/ جا مانده از شهید مدافع حرم ,
:: بازدید از این مطلب : 1983
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

فوت جمشید مشایخی و واکنش همسر جمشید مشایخی + عکس

 

فوت جمشید مشایخی و واکنش همسر جمشید مشایخی شایعه مرگ جمشید مشایخی توسط همسرش گیتی رئوفی تکذیب شد و استاد جمشید مشایخی در سلامت کامل به سر میبرند

روزانه اخبار بسیاری حول هنرمندان و بزرگان ایران میگردد که متاسفانه این اخبار در افراد مسن بیشتر به گوش میرسد که در این بین بسیاری از شایعات باعث رنجش خاطر طرفداران و اقوام ستارگان ایرانی میگردد که این اضطراب و ناراحتی در خبر فوت جمشید مشایخی که از زبانهمسر جمشید مشایخی خانم گیتی رئوفی تکذیب شد به وضوح دیده میشود .

شایعه فوت جمشید مشایخی

مرگ جمشید مشایخی

گیتی رئوفی با اعلام تکذیب مرگ جمشید مشایخی از تماس های بسیار اقوام و طرفداران جمشید مشایخی در مورد موضوع فوت بازیگر ایرانی سخن به میان آورد و شایعه سازان را به خدا سپرد .

همسر جمشید مشایخی با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود و تماس های مکرر با وی را در بر دارد بیان کرد دعا می کند خداوند شایعه سازان را بر سر عقل آورد.

گیتی رئوفی همسر جمشید مشایخی با اشاره به شایعاتی که هر از چند وقت یک بار پیرامون سلامتی همسرش مطرح می شود، گفت: عده ای هر از گاهی اخبار نادرستی را از سلامتی همسرم منعکس می کنند که من نمی دانم چه لذتی از انتشار این شایعات می برند.

شایعه فوت جمشید مشایخی

فوت جمشید مشایخی

وی ادامه داد: از شب گذشته ۲۴ خردادماه عده ای با من تماس می گیرند و حال مشایخی را می پرسند و یا وقتی صدای مرا می شنوند که خوب هستم و خوشحالم دیگر سوالی نمی پرسند اما من متوجه می شوم که خبری شنیده اند و حالا باقی حرفشان را بیان نمی کنند.

همسر مشایخی با اشاره به تماس های مکرر در چنین زمان هایی اظهار کرد: این تماس های مکرر از طرف دوست و آشنا و خانم و آقا ادامه پیدا می کند و من نمی دانم آن کسی که چنین شایعاتی را مطرح می کند به چه دستاوردی می رسد. آیا به او پولی می دهند یا گرفتاری هایش حل می شود؟

رئوفی با اظهار امیدواری از سلامتی مشایخی عنوان کرد: پایان عمر دست خداوند است و اگر قرار باشد کسی از دنیا برود اوست که قسمت بندگانش را می داند و من نمی دانم کسانی که این شایعات را مطرح می سازد به چه سودی می رسند. تنها دعا می کنم که خداوند چنین افرادی را بر سر عقل آورد.

فوت جمشید مشایخی

جمشید مشایخی

وی در پایان بیان کرد: مشایخی همراه یکی از دوستانش به بیرون از منزل رفته و خدا را شکر در صحت و سلامت کامل است، اما آن عده که شایعه سازی می کنند باید بدانند که ممکن است با شایعه آنها فرد کهنسالی که در اطرافیان و آشنایان وجود دارد با شنیدن چنین خبری آن را باور کند و خدایی ناکرده دچار مشکل شود.

 

 


:: برچسب‌ها: فوت جمشید مشایخی و واکنش همسر جمشید مشایخی ,
:: بازدید از این مطلب : 1917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

لندن نسبت به تائید بازداشت نازنین زاغری واکنش نشان داد

به نقل از ایران مسافر:

وزارت خارجه انگلیس در واکنش به دستگیری تبعه خود در ایران اعلام کرد در حال کسب اطلاعات از مقام‌های ایرانی در مورد اتهام‌های گزارش شده علیه نازنین زاغری-رتکلیف است.

به گزارش ایران مسافر، به دنبال انتشار خبر دستگیری «نازنین زاغری» تبعه ایرانی- انگلیسی به اتهام ارتباط با شبکه‌های برانداز در فروردین سال جاری توسط نیروهای اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی، وزارت خارجه انگلیس واکنش جدیدی نشان داد.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی.‌بی.‌سی» سخنگوی زن وزارت خارجه انگلیس امروز (چهارشنبه) در این زمینه گفت: «به فوریت در حال کسب اطلاعات از مقام‌های ایرانی در مورد اتهام‌های گزارش شده علیه خانم زاغری-رتکلیف هستیم.»

وی در ادامه افزود: «این موضوع را بارها در بالاترین سطح مطرح کرده‌ایم و در هر فرصتی که در دسترس باشد این کار را ادامه می‌دهیم. ما همچنین از زمان اطلاع از دستگیری خانم زاغری از خانوده او حمایت کرده‌ایم.»

سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در خاتمه افزود: «توبیاس الوود مدیر بخش خاورمیانه وزارت خارجه جهت اطمینان دادن نسبت به اینکه ما پیگیر این ماجرا هستیم به طور شخصی با خانواده زاغری-رتکلیف ملاقات کرده است.»

بر اساس این گزارش، سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه نازنین زاغری در پروژه‌های براندازی مشارکت داشته است، اعلام کرد: طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سر شبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس بیانیه سپاه پاسداران، نازنین زاغری در تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

در  بخشی از این اطلاعیه آمده است: «بنگاه‌های خبری دولت‌های استکباری به ویژه رسانه‌های انگلیس خبیث در ماه‌های اخیر همه توان خود را برای حمایت از فرد مذکور به کار گرفته‌اند تا به خیال خام خود با جوسازی گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللی ایجاد نمایند، اما این خیال باطل هیچگاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.»

 

 

 


:: برچسب‌ها: لندن نسبت به تائید بازداشت نازنین زاغری واکنش نشان داد ,
:: بازدید از این مطلب : 1875
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
146601109751269-irannaz-com.gif

گیگر :

به گزارش ایران ناز مرد کلاهبرداری که ۱۱ مرد دیگر را فریب داده بود سرانجام دستگیر شده است.ماجرا از آنجا آغاز شده است که شکایات مختلفی از طرف چند مرد چینی به دست پلیس رسیده است و همه از زنی شکایت داشتند که به طرق مختلف و معمولا از طریق اینترنت از آنها کلاهبرداری کرده بود و پول هایی زیادی از آنها دزدیده بود.

 

 

 

در یکی از آخرین کلاهبرداری ها این مرد زن نما حتی لباس عروس هم به تن کرده است و در کنار داماد قرار گرفته  است و روز بعد از عروسی با مقدار زیادی پول ناپدید شده است.سرانجام پلیس از طریق اینترنت توانسته است با این کلاهبردار قراری صوری گذاشته و وی را به دام بیندازند. در مخفیگاه وی مقدار زیادی لباس زنانه کشف شده است.

 

 

دسترسی آسان به این نوشتهلینک کوتاهQR Code For:  این مرد بعد از ازدواج فهمید همسرش یک مرد است (عکس)

neda ژوئن 15, 2016 0



:: برچسب‌ها: این مرد بعد از ازدواج فهمید همسرش یک مرد است ,
:: بازدید از این مطلب : 1820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
b5bcffee4fa3dbcf3aa62f4ecafa9f05_L.jpg

 

نمایشگاه E3 2016: مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار هدست PS VR

هدست واقعیت مجازی انحصاری شرکت سونی یا همان Play Station VR آخرین ابزار مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد بود که تا پایان امسال در اختیار علاقه مندان به این تکنولوژی نوین در دنیای سرگرمی قرار خواهد گرفت. تا پیش از این چشم انتظاران هدست واقعیت مجازی Play Station VR تنها از تاریخ حدودی عرضه شدن این محصول به بازار با خبر بودند. اما در نمایشگاه E3 2016 و در جریان برگزاری کنفرانس سونی در این نمایشگاه علاقه مندان به تکنولوژی نوین واقعیت مجازی پس از ماه ها انتظار بالاخره توانستند از تاریخ دقیق عرضه شدن هدست Play Station VR به بازار با خبر شوند.

 

 

بر اساس اعلام رسمی شرکت سونی در جریان برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 امسال هدست واقعیت مجازی Play Station VR در تاریخ 13 اکتبر سال جاری میلادی در اختیار علاقه مندان به این ابزار مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی در سر تا سر جهان قرار خواهد گرفت. گذشته از این موضوع قیمت 399 دلاری این محصول نیز بار دیگر در جریان برگزاری کنفرانس مذکور توسط سران سونی تایید شد. بنا بر تایید شرکت سونی تا پایان سال جاری میلادی چیزی نزدیک به 50 بازی مختلف برای هدست واقعیت مجازی Play Station VR عرضه خواهد شد و به این ترتیب می توان ادعا کرد که دارندگان این ابزار جدید از لحاظ تنوع و تعداد عناوین لانچ با مشکل خاصی مواجه نخواهند بود. در این میان طی برگزاری کنفرانس اختصاصی شرکت سونی در نمایشگاه E3 2016 ، علاقه مندان به هدست واقعیت مجازی Play Station VR شاهد معرفی تعدادی از بازی های مربوط به این ابزار بودند. از جمله عناوین مذکور می توان به بازی Far Point اشاره کرد که با توجه به نمایش ارائه شده از این بازی در کنفرانس اختصاصی سونی در نمایشگاه E3 2016 ، می توان این بازی را اثری در سبک شوتر اول شخص قلمداد کرد که بازیباز را در سیاره ای ناشناخته به سراغ ماجرا های تجربه نشده خواهد فرستاد. از دیگر بازی های معرفی شده در جریان برگزاری کنفرانس سونی برای هدست واقعیت مجازی Play Station VR می توان به بازی X – Wing VR Mission اشاره کرد که در واقع نسخه ای مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی از بازی Star Wars Battlefront خواهد بود و گیم پلی آن تمرکز ویژه ای بر نبرد های فضایی در دل کهکشان خواهد داشت (نبرد هایی که از نسخه ی عادی بازی Star Wars Battlefront غایب بودند). علاوه بر این بازی، علاقه مندان به هدست واقعیت مجازی انحصاری شرکت سونی شاهد معرفی بازی Batman Arkham VR برای ابزار Play Station VR در طی برگزاری کنفرانس اختصاصی سونی در نمایشگاه E3 2016 بودند. اثری که البته می توان گفت نکته ی خاصی از گیم پلی آن در کنفرانس سونی به نمایش در نیامد؛ اما به نظر می رسد که شخصیت ژوکر نیز در این بازی حضور خواهد داشت (از قرار معلوم اعضای استودیو راک استدی به همین راحتی ها قصد دست برداشتن از شخصیت ژوکر را ندارند).  بازی Batman Arkham VR در ماه اکتبر سال جاری به شکل انحصاری برای هدست واقعیت مجازی Play Station VR منتشر می شود و می توان آن را یکی از شاخص ترین عناوین لانچ این ابزار نو پا به شمار آورد. علاوه بر آن شاهد به نمایش در آمدن بخش هایی از گیم پلی تازه ترین نسخه از سری فاینال فانتزی یعنی بازی Final Fantasy XV هم در کنفرانس اختصاصی سونی در نمایشگاه E3 2016 بودیم. اثری که بخش هایی از آن (در قالب قرار گیری در قامت یکی از شخصیت های حاضر در این بازی) به پشتیبانی از تکنولوژی واقعیت مجازی خواهد پرداخت و می تواند انتخاب مناسبی برای دارندگان ابزار Play Station VR باشد. گفتنی است که این بازی در تاریخ 30 سپتامبر سال جاری در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. به هر حال چشم انتظاران هدست واقعیت مجازی Play Station VR اکنون به شکل دقیق می دانند که در چه تاریخی باید شاهد عرضه شدن این ابزار جدید به بازار باشند.

 

گیگر:

لینک مطلب

دسترسی آسان به این نوشتهلینک کوتاهQR Code For:  نمایشگاه E3 2016: مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار هدست PS VR

admin ژوئن 15, 2016 0



:: برچسب‌ها: نمایشگاه E3 2016: مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار هدست PS VR ,
:: بازدید از این مطلب : 2791
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

تلاش برای گسترش روابط تجاری بین تهران و کیتو

 

 به گزارش گروه اقتصاد منابع حقوق :، ولی‌الله افخمی راد رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به اهمیت گسترش روابط تجاری تهران و کیتو گفت: تجارت دو کشور در سطح قابل قبولی قرار ندارد و دو طرف برای پر کردن فاصله موجود باید گام‌های مؤثر و عملی بردارند که به عقیده ما بخش خصوصی باید نقش محوری را در این زمینه به عهده بگیرد.

 وی در ادامه افزود: باید تجارت میان کشورها از سوی بازرگانان دنبال شود و حمایت صرف نتیجه بخش نخواهد بود و اگر منافع بخش خصوصی دو کشور تأمین نشود، دولت‌ها هر زمان دست از حمایت‌های خود بردارند، ارتباط تجاری دو طرف نیز کاهش خواهد یافت. افخمی راد در ادامه از اقدام مجلس اکوادور در تصویب توافق‌نامه بازرگانی با ایران تشکر کرد و گفت: امیدوارم این توافقنامه بتواند زمینه‌ساز گسترش هرچه بیشتر تعاملات دو کشور در بخش‌های مختلف باشد.  
 
 رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: دو طرف می‌توانند در نخستین گام برای مبادله فهرستی از کالاهای صادراتی خود اقدام کنند و سپس با مذاکره و گفت‌وگو تعرفه‌های کالاهای مذکور را کاهش دهند. معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایجاد یک کارگروه مشترک در جهت تحقق موارد مختلف همکاری دیگر راهکار پیش روی دو طرف است. 

وینوبسا رودریگز سفیر جمهوری اکوادور در تهران نیز در این دیدار با استقبال از پیشنهادهای رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: خواهان گسترش بیش از پیش روابط خود با تهران هستیم.

وی افزود: اکوادور از ایجاد فهرست تجارت ترجیحی با ایران حمایت می‌کند و در این مسیر به سرعت گام بر خواهد داشت. 

رودریگز اظهار داشت: اکوادور با پیشنهادهای ایران در بخش‌های مختلف از جمله تسهیل روابط بانکی و خط اعتباری، تجارت ترجیحی، اعزام هیئت‌های تجاری و شرکت در نمایشگاه‌های یکدیگر موافق و امیدوار است سفر مقامات اقتصادی ایران به اکوادور نقطه عطفی در گسترش روابط تجاری دو کشور باشد.

انتهای پیام/

 



link

 



:: برچسب‌ها: تلاش برای گسترش روابط تجاری بین تهران و کیتو ,
:: بازدید از این مطلب : 1814
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

ساخت ربات باربری که از پس هر جسمی برمی‌آید +عکس

 

به گزارش گروه فضای مجازی منابع حقوق : به نقل از ایسنا، با
در نظر گرفتن تمام پیشرفت‌هایی که در عرصه رباتیک صورت گرفته است، حتی
بهترین نمونه‌ ربات‌های ساخته شده قادر به برداشتن صحیح همه‌ اجسام، بدون
برنامه‌ریزی اولیه نیستند.
 
تاکنون تلاش‌های بسیاری برای ساخت ربات با قابلیت برداشتن همه اشیاء صورت
گرفته است، اما متاسفانه توقع چنین عملکردی بدون در نظر گرفتن قابلیت اسکن
جسم میسر نیست، بنابراین شکست پروژه‌های اخیر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

 

ساخت ربات باربری که از پس هر جسمی برمی‌آید +عکس

محققان دانشگاه واشنگتن با ساخت شانه رباتیک هوشمند PR2 به همراه نرم‌افزار
اختصاصی اسکن اشیاء، امکان آسیب‌رساندن به اجسام مختلف توسط پنجه ربات را
به حداقل رساندند.

 با استفاده از نرم‌افزار کنترل بازو و پنجه رباتیک که بر اساس اسکن کار
می‌کند، نه تنها سرعت افزایش می‌یابد بلکه با استفاده از قابلیت مکالمه
نرم‌افزار، بین ربات و کاربر ارتباط برقرار می‌شود.
 
با توجه به اینکه ربات نیز مانند انسان هنگام برداشتن اشیاء ناشناس قادر به
پیش‌بینی میزان فشار و واکنش سطح جسم نیست، بنابراین با نرم‌افزار هوشمند
در کنار روش آزمون و خطا، تعداد صحیح گرفتن اجسام مختلف بر اساس قابلیت
یادگیری ربات هر دفعه افزایش می‌یابد.

/انتهای پیام/
منابع حقوق ::
انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به
معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای
منتشر می‌شود.



link

 



:: برچسب‌ها: ساخت ربات باربری که از پس هر جسمی برمی‌آید ,
:: بازدید از این مطلب : 1921
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

کاریکاتور/ کتک کاری در یورو 2016!

کار�کات�ر/ کتک کار� در ��ر� 2016!

 

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور – کتک کاری هواداران انگلیس و روسیه در شهر مارسی، همچنان خبرساز است، درگیری که علاوه بر هزینه برای این دو تیم، حدود 40 نفر مجروح داشت؛ موضوعی که سوژه سایت گل شده است.

 



:: برچسب‌ها: کاریکاتور/ کتک کاری در یورو 2016! ,
:: بازدید از این مطلب : 1813
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

کاریکاتور/ چه میکنه این رسول خادم!

کار�کات�ر/ �� ��ک�� ا�� رس�� خاد�!

 

طنز و کاریکاتور > کاریکاتور – خسته نباشی دلاور؛ خداقوت پهلوان…تیم ملی کشتی آزاد برای پنجمین بار قهرمان جهان شد تا رسول خادم و بچه هایش این بار در خاک امریکا، بی رقیب بودن ایران در کشتی را به رخ همه بکشند و دل مردم را شاد کنند.

 



:: برچسب‌ها: کاریکاتور/ چه میکنه این رسول خادم! ,
:: بازدید از این مطلب : 2589
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

عکسی جالب از پلیس راه در دوره قاجار

 

پلیس راه در دوره قاجار

 

پلیس راه جاده اصفهان به تهران در عصر قاجار ، این عکس را عکاس و جهانگرد امریکایی “هارولد ویستون” که در سال ۱۳۰۰ هجری شمسی به ایران سفر کرده از نیروهای حکومتی که برای حفظ امنیت جاده اصفهان به تهران گماشته شده اند، برداشته است.

پلیس راه در دوره قاجارنظر شما چیست؟

 



لینک مطلب

 



:: برچسب‌ها: عکسی جالب از پلیس راه در دوره قاجار ,
:: بازدید از این مطلب : 1732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

گزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کن

 

گزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کن

 

فیلم جدید اصغر فرهادی به نام “فروشنده” ۲ جایزه کن را دریافت کرد.

به گزارش سایت  تفریحی، شهاب حسینی جایزه نخل طلای بهترین بازیگر مرد و اصغر فرهادی هم نخل طلای بهترین فیلمنامه را دریافت کردند.

شهاب حسینی برای بازی در فیلم «فروشنده» موفق به کسب نخل طلایی بهترین بازیگر مرد جشنواره شد.

به گزارش سایت تفریحی به نقل از خبرگزاری ها؛ امسال «جورج میلر» کارگردان استرالیایی ریاست هیئت داوران بخش رقابتی شصت و نهمین جشنواره فیلم کن را بر عهده دارد.

کتایون شهابی، پخش‌کننده بین‌المللی سینمای ایران در بخش خصوصی، «آرناد دسپلچین» کارگردان و نویسنده فرانسوی، «کریستین دانست» بازیگر آمریکایی، «والری گولینو» بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده از ایتالیا، «مدس میکلسون» بازیگر دانمارکی، «لازلو نمس» کارگردان برنده اسکار اهل مجارستان، «ونسا پارادیس» بازیگر و خواننده فرانسوی و «دونالد شاترلند» بازیگر کانادایی اعضای هیئت داوران بخش اصلی جشنواره فیلم کن هستند.

گزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کنگزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کنگزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کن

 

 

 

 

 

جایزه بهترین کارگردان کن ۲۰۱۶ به الیویه آسایاس برای فیلم «مسئول خرید» تعلق گرفت.

دومین جایزه بهترین کارگردان کن ۲۰۱۶ تعلق می گیرد به کریستیان مونگویی برای فیلم «فارغ التحصیل» تعلق گرفت. از فارغ التحصیل به عنوان بخت اصلی بردن نخل طلای کن و رقیب «فروشنده» فرهادی یاد می‌شد.

جایزه ویژه هیئت داوران به زاویر دولان برای «این فقط پایان دنیا است» رسید. فیلمی که توسط منتقدان هو شده بود.

نخل طلای کن ۲۰۱۶ به فیلم «من دنیل بلیک هستم» ساخته کن لوچ تعلق گرفت؛ فیلمی که تصور می‌شد مورد توجه قرار گیرد اما نه در این حد.
 

گزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کن



لینک مطلب



:: برچسب‌ها: گزارش تصویری از شهاب حسینی و اصغر فرهادی برنده نخل طلای جشنواره کن ,
:: بازدید از این مطلب : 1739
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟

 

به گزارش رها نیوز اکثر بانوان در کشورهای مختلف جهان از شکل ظاهری بینی خود راضی نیستند و بسیاری خود را به دست تیغ جراحی می سپارند و برخی هم با آن کنار می آیند اما کارشناسان زیبایی به خانم ها این  مژده را می دهند که می توانند بدون نیاز به جراحی به فرم مورد علاقه بینی خود دست یابند.

 

چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟

 

گفتنی است، یوگای صورت یا همان ورزش بینی تکنیکی است که با استفاده از آن می توان بینی را تغییر شکل داد و غضروف بینی را به شکل دلخواه درآورد.در یکی از این تکنیک ها افراد باید نفس خود را حبس کرده و بینی خود را به صورت کشیده نگه داشته و گوشت

 

چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟

 

اطراف حفره ها ی بینی را هر بار با یک دست به سمت مرکز بینی فشار داده و این عمل را چند بار در روز تا رسیدن به فرم دلخواه بینی خود انجام داد.در روش دیگر با دو انگشت شصت و اشاره مانند زمانی که بینی خود را می گیریم بینی را گرفته و در عین حال بینی را با کمک انگشتان به سمت بالا هل می دهیم .

 

چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟

 

در اثر اجرای این کارها بینی از فرم پهن به فرم کشیده تغییر می کند و نیز افتادگی نوک بینی از بین می رود.اما نباید فراموش کرد که نتیجه  تمامی این تمرین ها در اثر عدم پیگیری از بین می روند و نیز تنها بر تغییر غضروف بینی موثر هستند اما نمی توانند قوز یا استخوان بینی را تغییر دهند.

The post چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟ appeared first on رها نیوز.



لینک مطلب



:: برچسب‌ها: چگونه بینی خود را خوش فرم نشان دهیم؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 1729
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

ترسیدن از بیماری های مقاربتی

 

به گزارش رها نیوز برای ابتلا به بیماریهای مقاربتی جنسی لازم نیست حتما رابطه جنسی داشته باشید. تماس پوست با پوست برای گسترش زگیلهای تناسلی (genital warts) کافی است. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یک خانواده ویروسی است که، زگیل تناسلی ایجاد میکند. برخی از انواع این ویروس موجب زگیل شده و بی خطر هستند،

 

اما برخی دیگر ممکن است سرطان دهانه رحم یا مقعد ایجاد کنند. برای محافظت در مقابل برخی از خطرناکترین انواع آن واکسنهایی وجود دارد. علائم: زگیلهای صورتی یا به رنگ پوست که برجسته، مسطح یا گل کلمی شکل هستند، اما اغلب هیچ علامتی در این بیماری وجود ندارد.

 

احتمالا نام شپش را در مورد موی سر زیاد شنیده اید. گاهی نیز ممکن است در موهای ناحیه شرمگاهی موجودات ریز انگلی یافت شوند که، ظاهری بسیار متفاوت از شپش سر یا بدن دارند. این موجودات در حین تماس نزدیک از فردی به فرد دیگر منتقل میشوند. شپش ناحیه تناسلی با لوسیونهای بدون نسخه از بین میروند. علائم: خارش شدید،

 

تخمهای ریز چسبیده به موی ناحیه شرمگاهی، شپشهای در حال حرکت.گال عفونت خارشی ایجاد شده توسط مایت کوچکی است که پوست انسان را سوراخ کرده و زیر پوست میرود و تخم گذاری میکند. گال همیشه یک بیماری مقاربتی نیست، چون از طریق هر گونه تماس پوست با پوست میتواند گسترش پیدا کند

 

اما در افراد جوانتر اغلب مایتها در حین رابطه جنسی منتقل میشوند. گال با کرمهای تجویزی درمان میشود.  علائم: خارش شدید به ویژه شب هنگام و ضایعات پوستی جوش مانند. ممکن است ظاهر شدن علائم 2 تا 6 هفته طول بکشد.سوزاک به راحتی گسترش می یابد و در صورتی که درمان نشود،

 

ترسیدن از بیماری های مقاربتی

 

هم در مردان و هم در زنان میتواند به ناباروری منجر شود. آنتی بیوتیکها میتوانند عفونت را رفع نمایند. علائم: علائم شایع سوزاک سوزش در حین دفع ادرار و ترشحات. اما اغلب در مراحل اولیه هیچ علائمی ندارد. با گذر زمان عفونت موجب ضایعات پوستی شده یا به خون و مفاصل گسترش می یابد.

 

علائم ممکن است خفیف بوده و به راحتی با عفونت واژن یا دستگاه ادراری اشتباه گرفته شود.علائم ممکن است خفیف بوده و به راحتی با عفونت واژن یا دستگاه ادراری اشتباه گرفته شود.علائم ممکن است خفیف بوده و به راحتی با عفونت واژن یا دستگاه ادراری اشتباه گرفته شود.

 

کلامیدیا یک بیماری مقاربتی شایع است که، در صورت عدم درمان میتواند به ناباروری منجر شود. این بیماری با درمان آنتی بیوتیکی کاملا برطرف میشود، اما اغلب فرد متوجه بیماری اش نمیشود، چون علائم یا وجود ندارند یا مبهم هستند. کلامیدیا میتواند موجب عفونت راست روده یا گلو شوند.

 

علائم در مردان: سوزش و خارش در نوک آلت تناسلی، ترشحات، درد هنگام دفع ادرار. علائم در زنان: خارش واژن، ترشحاتی که ممکن است بو دار باشند، درد در حین رابطه جنسی، درد در حین دفع ادرار.برخی افراد گاهی اوقات بر روی لب تبخال میزنند.

 

ترسیدن از بیماری های مقاربتی

 

تبخال به واسطه ویروس هرپس سیمپلکس نوع 1 (HSV-1) ایجاد میشود. این ویروس معمولا بیماری مقاربتی ایجاد نمیکند. ویروس به سادگی در بین اعضای خانواده یا از طریق بوسیدن منتقل میشود. ممکن است این ویروس از طریق تماس دهانی یا تناسلی فرد آلوده به ناحیه تناسلی فرد دیگر راه یابد.

 

اگر چه هیچ درمان قطعی برای آن وجود ندارد، اما داروها میتوانند دوره آن را کوتاه کرده و یا از بروز آن پیشگیری کنند. علائم و نشانه ها: تبخال هر از گاهی ممکن است بر روی لب ایجاد شود. تاولهای کوچک یا زخم بر روی دستگاه تناسلی نیز ممکن است، اتفاق بیفتد.

 

بیشتر موارد هرپس تناسلی به واسطه ویروس هرپس سیمپلکس نوع 2 (HSV-2) ایجاد میشود. این ویروس به شدت مسری بوده و از طریق رابطه جنسی یا تماس مستقیم با تبخال هرپس منتقل میشود. در این مورد هم مانند نوع 1 درمان قطعی وجود ندارد،

 

اما داروهای ضد ویروسی دفعات بروز آن را کاهش داده و به رفع سریعتر علائم کمک میکنند. علائم: تاولهای پر آب که در ناحیه تناسلی، رانها یا باسن زخمهای دردناک و پوسته دار ایجاد میکنند. این تاولها از طریق تماس دهانی میتوانند به لبها گسترش یابند.

 

ترسیدن از بیماری های مقاربتی

 

هپاتیت ب ویروس پنهانی است که، آسیب شدیدی به کبد وارد میکند. این ویروس از طریق تماس با خون و مایعات دیگر بدن فرد آلوده گسترش می یابد. افراد سالم از طریق رابطه جنسی، استفاده از سوزن مشترک و در هنگام تولد و نیز تیغ و ماشین اصلاح و مسواک مشترک میتوانند آلوده شوند.

 

هیچ درمانی برای این بیماری وجود ندارد اما داروها میتوانند ویروس را تحت کنترل نگه دارند. واکسن موثری برای پیشگیری از هپاتیت ب وجود دارد که از فرد در مقابل ابتلا به این بیماری محافظت مینماید. علائم: در عفونت حاد فرد ممکن است دچار تهوع، دل درد،

 

تیرگی ادرار، خستگی و زردی پوست یا چشمها شود. عفونت مزمن ممکن است منجر به سیروز کبد و سرطان کبد گردد. بسیاری از افراد سالها بدون علامت هستند.ویروس ایدز عملکرد دفاعی بدن در مقابل عفونتها را دچار ضعف و اختلال میکند. این بیماری از طریق رابطه جنسی محافظت نشده،سوزن مشترک یا تولد از مادر مبتلا به ایدز گسترش می یابد.

 

این بیماری سالها بدون علامت باقی می ماند بنابراین آزمایش خون بهترین راه اطلاع یافتن از وجود این بیماری است. درمان به موقع برای کمک به پیشگیری از بیماریهای جدی بسیار مهم است. علائم اولیه ایدز: بسیاری از افراد مبتلا هیچ علامتی ندارند اما برخی دچار علائم موقتی شبه آنفلوانزا به مدت یک تا دو ماه پس از ابتلا به عفونت میشوند: تورم غدد، تب، سردرد و هستگی. آفت دهان نیز ممکن است ایجاد شود.

The post ترسیدن از بیماری های مقاربتی appeared first on رها نیوز.



لینک مطلب



:: برچسب‌ها: ترسیدن از بیماری های مقاربتی ,
:: بازدید از این مطلب : 1809
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

آلودگی انگلی در سبزیجات تازه بسته بندی شده سوپرمارکت ها

0

 

سبزیجات بسته بندی شیوع مسمومیت ها و ابتلا به بیماری های عفونی را افزایش می دهد باعث رشد زیاد باکتری های خطرناک می شود.

خدیجه رحمانی متخصص تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران، گفت: باکتری لیستریا یکی از خطرناک‌ترین باکتری‌ها در محصولات غذایی است که موجب 20 تا 30 درصد مرگ و میر در مبتلایان می شود. از جمله غذاهایی که عامل لیستریوزیز است، غذاهای آماده مصرف هستند. 

سبزی های بسته بندی شده معمولا بین یک تا سه بار گاهی با مایعات ضدعفونی کننده، کاملا شسته می شوند اما اگر محصول، آلوده به باکتریهای بیماریزا باشد این شست و شو تاثیر چندانی ندارد.

وی با اشاره به استفاده از سبزیجات خیلی جوان در بسته‌بندی‌ها افزود: علاوه بر حضور میکروب ها بر روی برگهای جوان مراحل بین برداشت، شستشو ، آماده سازی و ارسال بسته بندی ها به فروشگاهها، فرصت بیشتری را برای آلودگی در طی مسیر فراهم و همچنین فضای داخلی بسته ها می تواند به پرورش و رشد باکتری‌ها کمک کند.

این متخصص تغذیه عنوان کرد: سبزیجات بسته بندی شیوع مسمومیت ها و ابتلا به بیماری های عفونی را افزایش می دهد باعث رشد زیاد باکتری های خطرناک می شود.

رحمانی ترکیبات شیمیایی موجود در میوه‌ها و سبزیجات تازه را به نوعی مخلوطی از مواد مفید و مضر دانست و بیان کرد: استفاده مداوم از میوه و سبزیجات به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها، باعث پیشگیری از بیماری‌های مزمن می‌شود؛ اما علاوه بر افزودنیهایی که ممکن است برای نگهداری میوه‌ها و سبزیجات استفاده شود، کلیه سموم، آفت کش‌ها، حشره کش‌ها، قارچ کش‌ها و حتی هورمون‌ها و آنتی بیوتیک‌هایی که در کل مراحل کاشت، داشت و برداشت و نگهداری به میوه‌ها و سبزیجات اضافه می‌شوند، آلودگی ایجاد می‌کنند و ممکن است به بدن انسان آسیب برسانند.

وی با بیان اینکه بهترین گزینه در خرید محصولات، رسیده و نه چندان جوان غیر بسته بندی است، عنوان کرد: احتمال ابتلا به بیماری های موجود در سبزیجات به ویژه در افراد باردار، نوزاد، بیش از 65 سال و افراد با سیستم ایمنی ضعیف، بیشتر از دیگران است. بنابراین افرادی که خارج از این گروه قرار دارند، کمتر به وسیله باکتری های موجود در گیاهان بیمار می شوند. 

وی با تاکید بر اینکه مهمترین نکته درمصرف میوه و سبزیجات شست و شوی آنها با آب نمک است، توصیه کرد: استفاده از هر نوع شوینده و ضد عفونی کننده، آلودگی میوه‌ها و سبزیجات را بیشتر می‌کند وشست و شوی سبزیجات با مایع ظرفشویی بدترین کار ممکن است.

بهترین گزینه این است که از سبزیجات کاملا رسیده ، غیر بسته بندی استفاده کرده و برگهای آنها را کاملا بشویید.

 انتهای پیام/



:: برچسب‌ها: آلودگی انگلی در سبزیجات تازه بسته بندی شده سوپرمارکت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 2447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

عکس گلشیفته این بار روی جلد تلراما

0

 

گلشیفته فراهانی این بار روی جلد مجلۀ تلراما ظاهر شد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی ؛ تازه‌ترین عکس گلشیفته فراهانی روی جلد مجلۀ تلراما منتشر شد، تلراما یک مجلهٔ فرهنگی و تلویزیونی فرانسوی است که به صورت هفتگی در پاریس منتشر می‌شود. نام این مجله از حروف اول کلمات تلویزیون، رادیو و سینما گرفته شده است.

پیش از این عکس برهنۀ گلشیفتۀ فراهانی روی جلد مجلۀ فیگارو منتشر شده بود. او اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود که دیگر این کار را نمی‌کند. او چند سالی است که از کشور خارج شده و دیگر در فیلم‌های ایرانی بازی نمی‌کند.

 

 

عکس گلشیفته این بار روی جلد تلراما + عکس

انتهای پیام/

 

 



:: برچسب‌ها: عکس گلشیفته این بار روی جلد تلراما ,
:: بازدید از این مطلب : 1388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
ehsan_alikhani_copy.jpg

سلامت و پزشکی

عکسی از اتومبیل احسان علیخانی مجری 34 ساله کشورمان در فضای مجازی منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید.

 

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده سرشناس کشورمان می باشد.

سال گذشته بود که حاشیه های زیادی درباره دستمزد این مجری 34 ساله مطرح شد.

در تیرماه سال نود و چهار گمانه زنی‌هایی راجع به دستمزد پرداختی به احسان علیخانی مطرح شد که خبر می‌داد او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجریگری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل طلب کرده است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق آورندگی «تهیه کنندگی» دریافت کرده است. وی همچنین در یکی از قسمت‌های این برنامه واکنش تندی به انتقادات اخیر نشان داد و اظهار داشت درآمد فیلم برداری مجالس عروسی از یک تهیه کننده با سابقهٔ تلویزیون بیشتر است.

این مسئله انتقادات زیادی را برانگیخت که چرا باید در شرایطی که بسیاری از مردم عامه ایران با بحران اقتصادی مواجه‌اند و حتی قشر متوسط جامعه با ملاحظات اقتصادی عدیده‌ای رو به رو هستند افرادی این چنین کسب ثروت کنند و حتی در برنامه‌هایی که پیش از این رنگ و بویی دینی به خود گرفته و احساسات مردم را درگیر کرده به دنبال کسب درآمدهای نا متعارف باشند.

احسان علیخانی درنهایت در یکی دیگر از قسمت‌های برنامهٔ ماه عسل در تاریخ ۱۲ تیرماه سال نود و چهار اعلام کرد مبلغ دستمزد وی ۴۵ میلیون تومان می‌باشد. او همچنین اظهار داشت این مبلغ برای یک سال تلاشش به منظور آماده‌سازی و تهیه سوژه و بررسی و فیلمبرداری برای ویژه نامهٔ ماه عسل است.

 

اتومبیل گرانقیمت احسان علیخانی

اتومبیل گرانقیمت احسان علیخانی



:: برچسب‌ها: عکس: احسان علیخانی و اتومبیل گرانقیمتش ,
:: بازدید از این مطلب : 1526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.
385706_577.jpg

 

روز گذشته نیروهای پلیس فرانسه در پاریس به 75 هزار تظاهرکننده معترض به اصلاح قانون کار حمله و حداقل 58 تن را بازداشت کردند.

خبرگزاری فارس: به دنبال اصلاح قانون کار در فرانسه که به گفته فعالان و اتحادیه‌های کارگری در این کشور، دست کارفرمایان را برای اخراج و اعمال فشار ضد کارگران افزایش می‌دهد، فرانسه از چندی پیش شاهد اعتراضات و اعتصاب گروه‌های مختلف بوده است.

گفته می‌شود در درگیریهای پاریس، حداقل 40 نفر زخمی شدند و نیروهای پلیس حداقل 58 نفر را بازداشت کردند. مقامات فرانسوی اعلام کردند که در این درگیری 29 نیروی پلیس هم زخمی شدند.

 پلیس خشن



link

admin ژوئن 15, 2016 0



:: برچسب‌ها: وقتی پلیس خشن فرانسه در برابر پیرزن کم می‌آورد ,
:: بازدید از این مطلب : 1593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

بازتاب درگذشت سلحشور در رسانه‌های عربی

 

رسانه های عربی ضمن ارائه بخشی از زندگینامه سلحشور کارگردان جهانی به آثار قرآنی و دینی دیگر وی همچون «مردان آنجلس» اشاره کردند که در کشورهای عربی هم پخش شده بود.

به گزارش مشرق، زنده یاد فرج‌الله سلحشور با مجموعه تلویزیونی پرطرفداری چون «یوسف(ع)»
نه‌تنها در ایران بلکه نزد بسیاری از مخاطبان در کشورهای همسایه و کشورهای
عربی شناخته‌شده بود و از این‌رو خبر درگذشت وی با عکس‌العمل تاسف‌بار
رسانه‌های خارجی همراه شد.

به نحوی که برخی رسانه‌های جهان عرب ضمن انتشار
خبر درگذشت این هنرمند ارزنده وی را تابوشکن خواندند که کارهای جنجالی
می‌ساخت!

پایگاه‌های خبری و روزنامه‌هایی مانند «اتحادیه رادیو تلویزیون»
مصر، «پایگاه العهد» لبنان، «السومریه» عراق، «الیوم السابع» مصر، ارم نیوز
مصر، روزنامه الوسط بحرین، «اخبار قطر» کشور قطر، الخبر پرس، موجز مصر،
صحیفه الساعه، اخبار الامه و عیون‌الخلیج این خبر را منتشر کردند و ضمن
ارائه بخشی از زندگینامه این کارگردان جهانی به آثار قرآنی و دینی دیگر وی
همچون «مردان آنجلس» اشاره کردند که در کشورهای عربی هم پخش شده بود.

رسانه‌های عربی همچنین به تلاش‌های فرج‌الله سلحشور برای ساخت سریال
موسی(ع) اشاره کردند و به بازتاب نگاه‌های داغدار برخی هنرمندان در ایران
مانند مصطفی زمانی پرداختند.



:: برچسب‌ها: بازتاب درگذشت سلحشور در رسانه‌های عربی ,
:: بازدید از این مطلب : 1518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

«میرالم پیانیچ» به یوونتوس پیوست




«میرالم پیانیچ» به یوونتوس پیوست



لینک



:: برچسب‌ها: «میرالم پیانیچ» به یوونتوس پیوست ,
:: بازدید از این مطلب : 1561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

درمان های مختلف برای رفع مسمومیت با نور خورشید

0

 

 

وققتی نور خورشید شما را مسموم میکند دچار چه علائمی خواهید شد انواع نشانه های مسمومیت با نورخورشید را در ادامه مطلب برایتان بازگو خواهیم کرد.

مسمومیت با نور خورشید شبیه مسمومیت های دیگر نیست. این وضعیت بسیار خطرناک است اما بدون درمان اغلب رها می شود.

به گفته متخصصان کلینیک مایو، مسمومیت با نور خورشید می تواند منجر به علائمی از جمله از دست دادن آب بدن, پوست متورم و لایه لایه, قرمزی و تاول, تهوع, سرگیجه, سردرد, تب, خس خس سینه, لرز و از دست دادن هوشیاری شود. علت مسمومیت با آفتاب غالبا به دلیل تماس بیش از اندازه با نور خورشید یا سولاریوم (تخت‌های برنزه ‌کننده مصنوعی) است. مسمومیت با آفتاب، در واقع، نوعی واکنش حساسیتی به نور خورشید است. از نظر پزشکی، تفاوتی بین آفتاب‌ سوختگی و مسمومیت با آفتاب نیست و هر دوی آنها تحت عنوان فتودرماتیت شناخته می‌ شوند. البته مصرف بعضی داروها یا محصولات زیبایی آرایشی می ‌تواند پوست فرد را به خورشید حساس کند. برای همین حتی در معرض قرار گرفتن نور خورشید به مدت خیلی کم می‌ تواند فرد را به سوی مسمومیت با آفتاب‌ هدایت کند.

برای پیشگیری از مسمومیت با نور خورشید در فصل گرم 6 راهکار موثر وجود دارد:

هیدراته ماندن: آفتاب سوختگی و مسمومیت شدید با آفتاب نیازمند مصرف آب زیاد برای جبران الکترولیت های از دست رفته بدن است. کم شدن آب بدن ناشی از مسمومیت با خورشید ممکن است با سرگیجه، سردرد، خشکی دهان، خستگی و عدم ادرار خود را نشان دهد. در صورت تجربه هر کدام از این علائم باید با پزشک تان تماس بگیرید.

تسکین پوست با داروهای خانگی: پوست ملتهب به دلیل مسمومیت با خورشید ممکن است با داروهای خانگی تسکین یابد اما همیشه بهترین راهکار دریافت مشاوره از پزشک معالج است. برای تسکین پوست قرمز، دردناک و خارش دار و متورم، می توانید از روغن های مرطوب کننده نارگیل یا ژل آلوئه را استفاده کنید و آن را به طور مستقیم روی نواحی آسیب دیده بگذارید. از کمپرس سرد نیز می توان برای رفع التهاب کمک گرفت.

مراجعه به متخصص پوست: در صورت عدم پاسخ به داروهای خانگی، باید به متخصص پوست مراجعه کنید. ارزیابی آسیب های مسمومیت با آفتاب و در نظر گرفتن درمان های درازمدت، حتی بازرسی پوست از نظر ابتلا به سرطان پوست توسط پزشک ضروری است. به عنوان مثال، بسته به شدت آسیب، متخصص پوست داروهای ضد درد یا استروئیدهای موضعی را برای درمان لکه های پوستی تجویز می کند. همچنین مناطق آسیب دیده پوست ممکن است با نوردرمانی و بازسازی پوست برطرف شود. در موارد شدید، نیاز به بستری در بیمارستان است.

مصرف روغن ویتامین ای:روغن ویتامینEرا می توان به صورت کپسول خریداری و یا پودر آن را به طور موضعی در مناطق آسیب دیده استفاده کرد. شما همچنین می توانید علاوه بر بلع این ویتامین، غذاهای غنی از ویتامینEرا شامل آجیل، آووکادو، سبزیجات برگ دار و … برای ترمیم پوست مصرف کنید. ویتامینEسرشار از آنتی اکسیدان هایی برای التیام آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد است.

استفاده از پوشش مناسب: استفاده از پوشش مناسب لباس می‌ تواند به عنوان یک عامل محافظت کننده از آفتاب باشد. لباس ‌‌‌هایی که بافتی فشرده دارند و لباس ‌‌‌های ضخیم محافظت بیشتری اعمال می‌‌ کنند. آستین لباس باید بلند باشد. لباس ‌‌‌های تیره محافظت بیشتری و لباس خیس محافظت کمتری دارد. از دستکش برای پوشش دست ‌ها استفاده شود. از کلاه ‌‌‌های نقاب دار استفاده شود. لبه آنها باید 7.5 تا 10 سانتی متر باشد. از عینک‌‌‌ های آفتابی استفاده شود. اینها علاوه بر محافظت از چشم، از پوست اطراف چشم ها نیز محافظت می ‌کنند.

بکارگیری منظم ضد آفتاب ها: پوست باید تمیز و خشک باشد. یک ‌ربع تا نیم ساعت قبل از بیرون رفتن از ضد آفتاب استفاده شود. مقدار ضد آفتاب باید کافی باشد (2 میلی گرم به ازای هر سانتی متر مربع و یا یک بند انگشت برای کل صورت) نیاز است. هر چهار ساعت بسته به نوع ضد آفتاب باید تکرار شود. ضد آفتاب باید روی کل نواحی در معرض نور مالیده شود (صورت، پشت گردن، گوش‌ها و پشت دست‌ها). در زمان‌ های شنا در استخر‌‌‌های رو باز از ضد آفتاب‌‌‌های واتر پروف یا مقاوم به آب استفاده شود. مدت دوام این ضد آفتاب‌ها 80 دقیقه است و باید پس از این مدت تجدید شوند.



:: برچسب‌ها: درمان های مختلف برای رفع مسمومیت با نور خورشید ,
:: بازدید از این مطلب : 1488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

هشدارهای رفتاری مهم در نوجوانان

0

 

 

 مراقب رفتارهای فرزندان نوجوانتان باشید حواستان به واکنش ها و حرکات آن ها باشد اگر فرزندتان با جنس مخالف ارتباط داشته باشد برخی نشانه های رفتاری و احساسی در وی بروز خواهد داد

*دکتر مهرنوش دارینی: نوجوان به مقتضای تغییرات فیزیکی و روانی جدیدش، بشدت نیاز به جنس مخالف را در خود احساس می‌کند و تمایل دارد با برقراری این ارتباط به آرامش برسد.نوجوان در ارتباط با جنس مخالف تمایل به عاشق شدن دارد و در این دوره اغلب دو نوع عشق (عاطفی و شهوانی) را تجربه می‌کند. عشق عاطفی، محبتی پاک و به دور از جنبه‌های جنسی است و با تمجید و تحسین همراه است و عشق شهوانی رابطه‌ای است که همراه با روابط جنسی است. در این دوره برای هر دو جنس فشار زیادی از سوی همسالان برای برقراری ارتباط با جنس مخالف ایجاد می‌شود.

 نوجوانی دوره‌ای است که در آن دختران و پسران از لحاظ شناخت عاطفی، هیجانی اجتماعی و جهانی از کودکی به سوی بزرگسالی حرکت می‌کنند و به آن دوره شکل گیری هویت و الگوپذیری می‌گویند. نوجوانان در این دوران عاشق دوستی و رفاقتند و ترس از تنهایی، نوجوان را برمی‌انگیزد تا به سوی ارتباط با همسالان خود به صورت افراطی روی بیاورد و همبستگی گروهی در این دوره قوی‌تر از سایر مراحل زندگی است و اغلب به عنوان یک شاخص موفقیت برای بیشتر نوجوان‌ها محسوب می‌شود. گاهی شدت دوستی و وابستگی به حدی است که نوجوان خانواده خود را رها کرده و حتی حاضر است برای دوست خود جانش را فدا کند.

در این دوره از یک سو نیاز به تعلق داشتن، نوجوان را به سمت دوستی و گرایش به برقراری ارتباط و از سوی دیگر تغییرات بیولوژیکی و جنسی، نوجوان را به سمت جنس مخالف سوق می‌دهد و یکی از تمایلات نوجوان، ارتباط گرفتن با جنس مخالف است. نوجوان به مقتضای تغییرات فیزیکی و روانی جدیدش، بشدت نیاز به جنس مخالف را در خود احساس می‌کند و تمایل دارد با برقراری این ارتباط به آرامش برسد.

نوجوان در ارتباط با جنس مخالف تمایل به عاشق شدن دارد و در این دوره اغلب دو نوع عشق (عاطفی و شهوانی) را تجربه می‌کند. عشق عاطفی، محبتی پاک و به دور از جنبه‌های جنسی است و با تمجید و تحسین همراه است و عشق شهوانی رابطه‌ای است که همراه با روابط جنسی است. در این دوره برای هر دو جنس فشار زیادی از سوی همسالان برای برقراری ارتباط با جنس مخالف ایجاد می‌شود.

این علائم نشان‌دهنده ارتباط نوجوان شما با جنس مخالف است.

ـ پنهانکاری

ـ اضطراب و استرس

ـ دگرگونی‌های خلقی و رفتاری

ـ استفاده افراطی از وسایل ارتباطی (تلفن ‌همراه)

ـ تغییر در ظاهر و پوشش

ـ افت تحصیلی

ـ عوض شدن شبکه دوستان

ـ پنهانکاری در مسائل مالی

ـ بی‌نظمی در رفت وآمدها

برای این‌که نوجوان را از آسیب روابط با دوستان و جنس مخالف مطلع سازید این راهکارها ضروری به نظر می‌رسد:

پدر و مادر باید در مورد قوانینی که در زمینه رابطه با جنس مخالف وجود دارد، به اتفاق نظر برسند.

از سرزنش و تحقیر نوجوان و زدوخورد فیزیکی بشدت اجتناب کنید.

در فضایی آرام، حرف‌های نوجوان خود را بشنوید و با او صادق باشید.

با دوستان نوجوان خود و خانواده‌های آنها آشنا شوید و ارتباط برقرار کنید.

درباره خطر روابط جنسی در دوران نوجوانی و عواقب و مشکلات بعدی آن با فرزند خود صحبت کنید و اگر حرف شما را نپذیرفت از سوم شخص مورد اعتماد (مشاور و روان‌شناس) بهره بگیرید.

درباره افراد سودجو به نوجوان اطلاعات دهید.

معنویت و گفت‌وگو با خداوند را در نوجوان پرورش دهید.

از تکنیک‌های شناخت درمانی و ریلکسیشن برای کاهش اضطراب نوجوان بهره بگیرید.

‌ *روان‌شناس و مشاور

روزنامه جام جم

 



:: برچسب‌ها: هشدارهای رفتاری مهم در نوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 1568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : چهار شنبه 26 خرداد 1395
.

آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

 

موبایل و تبلت جزء دوره هایی است که بیشترین درخواست را دارد. آموزش تعمیر برندهای اصلی شامل سامسونگ ، سونی ، آیفون ، نوکیا ، اچ تی سی و هوآوی در کلاس بیشترین مثالها را شامل میشود.

برای گذراندن عیب یابی این بردهای فوق پیشرفته نیاز به دانش آشنایی با قطعات SMD روی برد می باشید. عملکرد کامتک برای بهترین و سریعترین حالتی که علاقمندان را به پیشرفت روی این دستگاهها میرساند کاملا حساب شده است. بطوریکه در کلاس آموزش تعمیر موبایل و آموزش تعمیر تبلتبه روزترین تکنولوژی آموزشی را بکار میبریم و با مثالهای مختلف روی انواع گوشی های هوشمند شما با هر سطح علمی به درجه خوبی در تعمیرات برسید.

آموزش سخت افزار و نرم افزار موبایل و تبلت

نحوه تدریس آموزش موبایل و تبلت بشرح زیر میباشد:

  • آشنایی با ابزارهای تعمیرات تلفن همراه و تبلت از قبیل هیتر، هویه، لوپ، مولتیمتر، ژل فلکس و …
  • کار با سشوار صنعتی، سیم لاکی، شابلون، خمیر قلع روی برد تبلت و موبایل
  • تشریح بلوک دیاگرام ، ساختار و اجزاء تشکیل دهنده یک تلفن همراه هوشمند
  • بررسی تفاوت ها و شباهت های گوشی های هوشمند و تجاری
  • شناسایی و آشنایی با قطعات تخصصی گوشیهای هوشمند
  • شناخت معایب شایع در باطریهای گوشیهای هوشمند و تبلتها
  • بررسی مدار صوت و شناخت قطعات مدار AUDIO و نحوه تست هر کدام
  • مدیریت تغذیه گوشی و نحوه عملکرد و شرح وظایف آیسی تغذیه و شناخت ولتاژها
  • آشنایی با انواع LCD های به کار رفته در موبایل و تبلت ار قبیل TFT و OLED
  • آشنایی با مدار تاچ اسکرین ومعرفی انواع تاچ و تشریح چگونگی کارکرد آن
  • بررسی ماژول دوربین و معایب CAMERA هنگام عکاسی و فیلمبرداری
  • آشنایی با مدار مموری کارت و معایب مربوط به حافظه خارجی
  • شناخت پایه های سیم کارت و بررسی مدار مربوطه و عیوب شایع در این بخش
  • آشنایی با ماژول بلوتوث و بررسی نحوه کارکرد بلوتوث وتشریح قطعات این بخش و بررسی عیوب مربوطه
  • شناخت و نحوه عملکرد WI-FI و بررسی مدار و عیوب مربوطه از قبیل NO WI-FI و LOW WI-FI
  •  بررسی معایب مربوط به پورتها و USB و تشریح دلایل کانکت نشدن دیوایس به سیستم
  • نقشه خوانی تخصصی وبررسی معیب از طریق مسیر یابی
  • روشهای پایه سازی متالیزه های جدا شده از روی برد
  • آشنایی با مدار مدیریت تغذیه , بررسی ولتاژهای ساخته شده توسط PM IC و معایب خاص
  • بررسی مدارشارژ و بررسی عیوب متداول این بخش مانند عدم شارژ و NOT SHARGING
  • جریان کشی و نحوه تشخیص عیوب توسط منبع تغذیه
  • اصول بر خورد با تبلت و موبایلهای خاموش و آب خورده
آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل
 
آموزش تعمیرات الکترونیک SMD
 
آموزش تعمیرات تبلت
 
 
جدول آموزشی تعمیرات موبایل (گوشیهای هوشمند)
نام دوره توضیحات دوره مدت زمان آموزش شهریه (تومان) شروع کلاس
 آموزش الکترونیک  پیش نیاز  ۵ روز ۲۷۰،۰۰۰  اول هر هفته
آموزش سخت افزار موبایل تعمیرات گوشیهای هوشمند ۳ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش نرم افزار موبایل آموزش فلش کردن با باکس  ۵ روز  ۴۵۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش محصولات اپل ipod , iphone ۲ هفته ۸۶۰،۰۰۰ اول هر هفته
آموزش تعمیر تبلت نرم افزار – سخت افزار ۳ هفته ۹۶۰،۰۰۰ اول هر هفته

همچنین میتوان بخش نرم افزار موبایل و تبلت را بصورت زیر تشریح کرد:

  • آشنایی با انواع سیستم عامل های گوشیهای هوشمند
  • آموزش نصب رام و ارتقاء اندرویید
  • آموزش روت کردن اندرویید
  • آموزش نصب ریکاوری ورژن بالاتر در اندرویید
  • آموزش نصب نرم افزار و بازی در اندرویید
  • آموزش کار با نرم افزار MOBOROBO
  • آموزش بکاپ گیری از رام قبل از فلش
  • آموزش برداشتن قفل یوزر و قفل پترن بدون فلش و WIPE DATA
  • آموزش بازکردن قفل بوت در ویندوز CE
  • آموزش فلش کردن گوشیهای دارای سیستم عامل ویندوزWINDOWS8 , CE  و PHONE7
  • آموزش نصب نرم افزار روی ویندوز فون ها
  • آموزش فلش کردن گوشیهای بلک بری (BLACKBERRY)
  • آموزش فلش و آپدیت دیوایس های HUAWEI
  • آموزش ریستور آیفون
  • آموزش جیلبرک کردن آیفون
  • آموزش نصب نرم افزار روی گوشیهای جیل شده و جیلبرک نشده
  • آموزش کار با نرم افزار ITUNES
  • آموزش نصب نرم افزار توسط ITOOLS


:: بازدید از این مطلب : 1557
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 14 خرداد 1395
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی